KÄYTTÖÖNOTTO, SALESFORCE

HappyOrNot auttaa asiakkaitaan sekä mittaamaan ja parantamaan asiakastyytyväisyyttään päivittäisessä toiminnassa erittäin helppokäyttöisen asiakastyytyväisyyslaitteen avulla. Heidän palvelunsa pyörii jo yli 50 maassa ja lähes 100 miljoonaa ihmistä ympäri maailmaa käyttää heidän palveluaan. HappyOrNot toimii pääosin jälleenmyyntiverkoston kautta ja heillä on oma tytäryhtiö USA:ssa.

Liiketoiminnan kasvaessa HappyOrNot ei pystynyt hoitamaan liidikuormaa järkevästi. Lisäksi heillä ei ollut jälleenmyyjillemme riittävän hyviä työkaluja myynnin avuksi. Myös laskutus oli manuaalista ja yrityksen asiakastieto oli hajautettu erilaisiin järjestelmiin, sähköposteihin ja epämääräisiin Excel listoihin.

Miten Salesforce Sales Cloud ratkaisi liiketoiminnan ongelmia?

Uuden Salesforce Sales Cloud järjestelmän ja Csolutorin avulla HappyOrNot saa jaettua sisään tulevat liidit tehokkaasti jälleenmyyjille. Lisäksi heillä on vähentynyt noin 90% manuaalista työtä laskutuksesta. Käytännössä HappyOrNotilla on nyt vain yksi järjestelmä, josta näkee asiakaskohtaisesti liidit, tilaukset, laskutuksen, ja jopa maksut sekä support tiketit. Lähes kaikki saatavilla oleva tieto yhdessä järjestelmässä.

Miten työskentely Csolutorin kanssa meni?

Heikki Väänänen, HappyOrNo:int toimitusjohtaja kertoo yhteistyöstämme:

Csolutor oli ainoita toimittajia joka pystyi määrittelemään tarjoamansa meille sekä antamaan tälle kokonaispaketille kustannustehokkaan kiinteän hinnan. Csolutor jopa ylitti odotuksemme. He mm. auttoivat meitä järjestelmän valinnassa, selvittivät meille sopivia lisäosia, tekivät demoympäristöjä ja pystyivät myös konsultoimaan liiketoiminnallisesti.

Salesforcen pilvitoteutuksessa on asiakkaan kannalta hyvää se, että Csolutorin asiantuntijat tekivät konsultoinnin ja itse työn iteratiivisesti lähes samaan aikaan. Heikki kertoo:

Yleensä on tapana puhua mukavia speksausvaiheessa ja siten toimitettu palvelu on jotain aivan muuta. Csolutorin kanssa työskennellessä oli tunne, että tärkeintä oli se, että luvatut asiat pitivät ja me saimme sen mitä halusimme. Heillä oli myös suoraselkäisyyttä ja jämäkkyyttä. Se mitä sovittiin piti, ja asiat tehtiin kuten oli luvattu.

Csolutor ja HappyOrNot ovat jatkaneet yhteistyötä hyvin menneen projektin seurauksena ja menossa on lukuisia integraatioprojekteja. Näillä on tarkoituksena hyödyntää entistä paremmin erittäin hyvää ja ketterää force.com alustaa.

MUUT ASIAKASTARINAT AIHEESTA